Stichting Hupsakee Heerlen
Voor plezier maken en andere zaken

De geschiedenis

Stichting Hupsakee Heerlen komt voort uit het voormalige Kindervakantiewerk Beersdal - Rennemig. Toen de organiserende stichting van dit evenement (Stichting Buurbeheer Beersdal - Rennemig) ophield te bestaan, werd dit zeer betreurd door een aantal enthousiaste vrijwilligers. Deze enthousiaste vrijwilligers hebben vervolgens Stichting Hupsakee Heerlen opgericht. Naast Kindervakantiewerk organiseert de stichting nog meer activiteiten.

De stichting - Missie en Visie

Missie: Stichting Hupsakee Heerlen is opgericht om kinderen vrijetijdsbestedingen aan te bieden waar samen spelen en bewegen een grote rol spelen. De stichting realiseert dit door activiteiten aan te bieden die aansluiten bij de verbeeldingswereld in de leeftijdscategorie 4 t/m 12 jaar. Door het organiseren van deze activiteiten heeft de stichting ook een maatschappelijk functie. De stichting brengt kinderen (maar ook vrijwilligers) bij elkaar, in de hoop dat ze naast de activiteiten elkaar vaker zien (Juist niet online). Bij Stichting Hupsakee Heerlen kunnen kinderen, kind zijn.

Visie: Stichting Hupsakee Heerlen wilt alle kinderen die deelnemen aan haar activiteiten een onvergetelijke ervaring aanbieden. Stichting Hupsakee Heerlen wilt de komende jaar blijven vernieuwen in haar activiteiten om aan te blijven sluiten bij de belevingswereld van de leeftijdscategorie 4 t/m 12 jaar. Deze activiteiten moeten een goed prijs-kwaliteit verhouding hebben, zodat meedoen aan een activiteit voor iedereen laagdrempelig blijft.

Het Dagelijks Bestuur

Michiel IJzermans