Stichting Hupsakee Heerlen
Voor plezier maken en andere zaken

Vriendje voor een tientje

Het begrip

Als stichting kunnen wij niet zonder sponsoren, vandaar dat wij ''Vriendje voor een tientje''' in het leven hebben geroepen. Iedereen die de stichting en ons doel een warm hart toedraagt kan zich als vriendje aan ons verbinden. U wordt vriend als u 10,- euro overmaakt naar Stichting Hupsakee Heerlen.

Voordelen als vriendje

Als vriend zorgt u ervoor dat wij mooie activiteiten voor de kinderen van Heerlen kunnen organiseren. Maar dat is niet alles, als vriendje van de stichting heeft u ook enkele voordelen. Deze voordelen staan hier beneden op een rijtje gezet:

• Vriendjes krijgen als eerste het jaarprogramma.
  • 1x per jaar, heeft de stichting een leuke verrassing voor u in petto.
  • Als vriend bent u automatisch ingeschreven voor onze nieuwsbrief!

Vriendje worden

U kunt vriendje worden door eenmalig* 10.- over te maken naar het volgende rekeningnummer: NL48 INGB 0007 6281 09                     LET OP: Maak het bedrag over onder vermelding van VRIENDJE + UW NAAM. Vul vervolgens ook nog onderstaand formulier in.

* U zit nergens aan vast! Door eenmalig 10,- euro over te maken, bent u heel 2018 vriendje van de stichting.